משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש״ח

הדבר הכי טוב בשביל התינוק שלך

פורסם ע"י nooma bamboo בתאריך

אנו לא אוהבים להודות בכך, אך רוב בני האדם לרוב יחששו משינויים והרגלים שפיתחו לאורך שנים  במיוחד כשמדובר על גידול הילדים שלנו. לכן, מרבית ההורים יעדיפו ללכת על המוכר להם מהילדים הקודמים ויחשבו פעמיים אם לעבור למוצרים לא שאינם מכירים, גם אם המוצרים האלה הרבה יותר טובים ושומרים על בריאות ילדיהם. הרצון להעניק לתינוק שלכם את הטוב ביותר את הטוב ביותר הוא מובן לחלוטין ולכן הבחירה של מצעי במבוק כמצעים המיועדים לתינוקות שלכם היא בחירה צפויה ומובנת, שכן בד הבמבוק הוא טבעי, היפו-אלרגני ואנטי-בקטריאלי.

 

היתרונות של בד במבוק המשמש כסדין למיטת התינוק

לאחר שבדקנו מגוון בדים, המסקנה שלנו כבר ברורה! מצעי במבוק הם המצעים הטובים ביותר עבור תינוקות ופעוטות מכמה סיבות מרכזיות: נעימות הבד, האווריריות שלו והתכונות האנטי-בקטריאליות הופכים את בד הבמבוק לבחירה המועדפת עבור תינוקות, פעוטות ולסובלים מעור רגיש או מאלרגיות שונות. לכן, סדין במבוק הוא הבחירה המושלמת עבור עריסת התינוק שלכם.

בנוסף, תהליך הייצור של מצעי במבוק מתקיים בשיטות ייצור אקולוגיות, טבעיות ונקיות ממזהמים או מכימיקלים המשרתים את ייצור יתר הבדים שאנו מכירים. מה שמבטיח כי התוצר המוגמר ישמור על התכונות הטבעיות הנפלאות של הבמבוק. כל תהליך הגידול של הבמבוק נעשה כמעט ללא מגע ידי אדם. על דברים אלו הרחבנו ביתרת המאמרים שתוכלו לקרא באתר ובמאמר זה החלטנו לדבר על דברים נוספים ששווה לדעת על מצעי במבוק ללפני שרוכשים אותם.

ובכן, מעבר ליכולת הספיגה הטבעית של בד הבמבוק אשר הופכת אותו למושלם כסדין למיטת תינוק או למיטת מעבר, צורת הסיבים (כצורת צינור חלול) אשר מאפשרת זרימת אוויר והופכת את הבד לנושם ואוורירי, רכות ונעימות הבד הופכים את הבמבוק למוצר מושלם עבור תינוקכם.

אנו מבינים כי הדבר המרכזי ביותר במצעים שישי להתייחס אליו הוא תחושת הרכות והנוחות שהבד מקנה לנו. כאשר נרצה לדוגמא לרכוש מיטה חדשה, הבדיקה הראשונה שנעשה  היא לשכב על המיטה ולדמיין את עצמנו ישנים בה לילה שלם. כך גם עם מצעים, הדבר הראשון שנעשה בעת הרכישה הוא לגעת בבד ולהבין את תכונות הנעימות שהוא מייצר.

מצעי במבוק נחשבים לתופעה פנומנלית בכל הנוגע לרכות מפנקת. למעשה, תחושת הנעימות שלו מייצר תחושה יוקרתית כל כך שיתר הבדים אפילו לא מתקרבים לאותה רמה. תכונה נוספת וייחודית של בד הבמבוק הוא שלא רק שהמגע רך יותר ונעים יותר, אלא גם שלאחר כל כביסה תחושת הרכות של הבד רק מתגברת בשונה מבדים נפוצים כמו כותנה או משי. כך בד הבמבוק הופך את סדין התינוק לחוויה שלמה המייצרת עבורו תחושת נעימות ואווריריות נושמת, כך  שלא יצטבר חום ולחות בין הסדין לגוף התינוק. תינוקכם תמיד ירגישו תחושת נועם ורכות של בד נושם וזאת בכל עונות השנה.

 

מדוע מצעי במבוק נחשבים למושלמים עבור מיטת המעבר של ילדיכם?

אחת מהבעיות הנפוצות שכולנו מתמודדים איתם בתקופת המעבר, היא הרטבת המיטה בלילה. לסדין העשוי מבמבוק יש יכולת ספיגה טבעית של כ-60% יותר מכותנה ומכל בד אחר שאנו מכירים. בנוסף, תכונותיו ההיפו-אלרגניות של הבד יוודאו כי לא תהיה הצטברות של בקטריות וחיידקים. סדינים מבמבוק גם עמידים בפני כתמים, כך שגם אם ילדיכם בטעות פולט על הסדין או שנשפך לו הבקבוק, המצב לא אבוד! בזכות תכונות הספיגה הטבעיות של הבמבוק לכתמים יהיה בלתי אפשרי להישאר על הבד והם יישטפו מיד בכביסה הראשונה.

אורך החיים של סדיני במבוק יכולים להחזיק מעמד עד 15 שנה!

אז אם אתן רוצים להבטיח שילדכם יישנו שנת לילה איכותית ועמוקה בכל עונות השנה , מצעי במבוק הם המצעים המושלמים עבורכם.

 

רכשו עוד היום מצעי במבוק ותיהנו מאיכות שינה שאין דומה לה ובנוסף תתרמו לסביבה בדיוק כפי שהטבע דואג לכם!

 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.