משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש״ח

במבוק VS כותנה

פורסם ע"י nooma bamboo בתאריך

עד לפני עשור מצעי כותנה היו המצעים המועדפים עלינו, אך כיום מצעי במבוק נחשבים למצעים הטובים בעולם ולא תמיד ברור לנו מדוע. לכן, החלטנו לכתוב עבורכם מדריך בכדי לעשות סדר אחת ולתמיד ולכתוב על ההבדל בין מצעי במבוק למצעי כותנה.

 

מדוע עדיף מצעי במבוק על מצעי כותנה?

בתחום הטקסטייל מיוצרים המון סוגי בדים, אך בכדי ליצור מצעים למיטה נדרשים תכונות נוספות בדים רגילים. כאשר אנו מדברים על איכות השינה שלנו הבחירה הטבעית שלנו תהיה במצעים נעימים ורכים המעניקים תחושה קטיפתית, כמו בד המשי לדוגמא הנחשב למאוד איכותי ונפוץ מפאת המרקם הנעים של הבד ותחושתו בזמן שינה. הבחירה המתבססת על אילו מצעים נעימים יותר היא מאוד אינדיבידואלית, אך בדקנו את ההבדלים בין מצעי במבוק למצעי הכותנה בעזרת פרמטרים קבועים הניתנים לבדיקה מהירה. הדברים העיקריים שבדקנו הינם הרכב הבד, צפיפות הסיבים והערך שיש לבד על שינה איכותית יותר.

ברוב המקרים, את הרכב הבד ניתן לראות על טיקט המוצמד למצעים. אחד הפרמטרים שבדקנו הוא: האם משולבים סוגי בדים נוספים אל תהליך הייצור או שאכן מדובר על מצעי במבוק או כותנה ב-100%. הבדים והסיבים שנוהגים להשתמש בהם מתחלקים לשתי קבוצות: בדים סינטטיים ובדים טבעיים.

את צפיפות סיבי הבד לא ניתן לראות בעין בלתי מזויינת, אך זהו פרמטר מאוד מהותי הקובע את איכות המצעים. ככל שצפיפות החוטים גבוהה יותר, כך המצעים איכותיים יותר. את צפיפות החוטים ניתן לקבוע עפ"י כמות החוטים הארוגים בכל אינץ' רבוע.הצפיפות החוטים היא למעשה זו שתכתיב את רכות הבד ואת עמידותם של המצעים.

דבר נוסף שחשוב לדעת ספציפית לגבי לכותנה הוא כי היא מגיעה בכמה סוגים ושמות שונים ולכל סוג של כותנה ישנם יתרונות ותכונות שונות ממשנהו. לדוגמא: כותנה המיוצרת במצרים לעולם לא יעניקו את אותה תחושה של כותנה המיוצרת באירופה, הודו או סין ולא יעניקו לכם את אותו מרקם ותחושה. לעומת זאת, מצעי במבוק תמיד יוצר באותו תהליך ייצור השומר על הסביבה, כך שלא משנה מהיכן תרכשו אותו תמיד תקבלו בד היוצר את אותה תחושה רכה ונעימה ולכן הבחירה בו היא בטוחה יותר משמעותית מכותנה.

 

ההבדלים המרכזיים בין מצעי במבוק למצעי כותנה

מתוך הרגל רב שנים, אנשים רבים ייבחרו במצעי כותנה וישבחו את נעימות ואיכות הבד. אנשים אלה כנראה לא ישנו על מצעי במבוק. אלה שרכשו מצעי הבמבוק לעומת זאת, מבינים מיד את יתרונותיו הרבים על כותנה ויבינו מיד כי מצעי כותנה זה פאסה. לבד הבמבוק ישנם יתרונות מופלאים אשר מעניקים לו את איכויותיו הרבות והבלעדיות. לדוגמא: תכונותיו ההיפו-אלרגניות והאנטי-בקטריאליות של הבד המובנות בו באופן טבעי לחלוטין. שילוב ה הופך את בד הבמבוק לחומר גלם מושלם לא רק עבור מצעים, אלא גם למגבות, שמיכות, ציפיות לכריות ועוד מוצרי בד משלימים וזאת מפני תכונת ההתייבשות המהירה שלו אשר מונעת הצטברות בקטריות וחיידקים מזהמים.

 

סיב הבמבוק בנוי בצורת צינור חלול אשר שונה מאוד מהמבנה של בדי הכותנה. דבר זה כשלעצמו מאפשר לבד במבוק להיות אוורירי, נעים, סופג ריחות לא נעימים ומותאם בצורה מושלמת למזג האוויר הישראלי.

בד הבמבוק לוכד בתוכו אוויר הצורה אורגנית, כך שהאוויר משמש כחוצץ בין גוף גוף לאוויר שסביבו, מה ששומר בימים חמים על טמפרטורה נעימה בגופינו גם בחורף וגם בקיץ.

 

לסיכום

תכונות אלו בציינו במאמר הפך את מצעי הבמבוק כיום למוצר המבוקש בתחום השינה וזאת מבלי שעוד ציינו את כושר הספיגה המושלם של הבד ואת תכונת הרכות המפנקת. אצלנו בנומה תוכלו למצוא מצעי במבוק אורגניים ואיכותיים אשר ייתנו לכם הרגשה של מצעי ויהפכו את חוויית השינה שלכם למושלמת וברמה מאוד גבוהה.

כדי להתחיל וליהנות מכל הטוב הזה, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש ישירות דרך האתר ונשמח להציע לכם את מוצרי הבמבוק המדהימים שלנו במשלוח עד הבית!

 

 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.