משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש״ח

בד במבוק - הטרנד הירוק שכובש את העולם

פורסם ע"י nooma bamboo בתאריך

מקור מוצרי הטקסטיל המופקים מבד הבמבוק מגיעים מאסיה וכבשו את אירופה וארצות הברית. כיום, גם הקהל הישראלי יכול להנות ממגוון מוצרי טקסטיל המבוססים על עשב הבמבוק ונוצרים בתהליך ייצור ידידותי לסביבה ששינה את פני שוק הטקסטיל הבינלאומי.

נומה משיקה בישראל את ליין מצעי הבמבוק הייחודיים ומאפשרים לכם להנות מהתכונות המיוחדות אשר הופכות את עשב הבמבוק לבד אידיאלי המשמש כחומר גלם מושלם במגוון מוצרי טקסטיל ובמצעי במבוק בפרט.

בד הבמבוק עשוי מסיבים המופקים מעשב הבמבוק אשר קל מאוד לגידול ואינו צורך כמעט משאבים. בתהליך הייצור, סיבי הבמבוק הופכים לחומר רך מאוד, אוורירי ונעים למגע אשר נטווה לחוטים דקיקים עד אשר נארג למוצר הסופי שהוא בד הבמבוק שממנו נוצרים מצעי במבוק, ביגוד ואופנה, תיקי במבוק ועוד.

לבד יש תכונות היפו-אלרגניות המרחיקות לחות וריחות לא נעימים. בנוסף, הבד שומר על הרגשה של אווריריות ורעננות לאורך זמן ומעניק מגע רך וקטיפתי של מצעי הבמבוק.  

 

יתרונותיו המרכזיים של בד הבמבוק:

סופג יותר נוזלים וזיעה - בד הבמבוק הינו בעל יכולת ספיגת נוזלים גבוהה במיוחד ומספק ספיגה של עד 60% יותר מכותנה שעד לאחרונה נחשב לבד האוורירי ביותר.

תכונת התייבשות מהירה - בזכות מבנה התא החלול של בד הבמבוק, הוא תמיד שומר על רעננונתו של הבד ומאפשר ייבוש מאוד מהיר.

בד אנטי בקטריאלי - לעשב הבמבוק אין מזיקים משום שהוא מכיל חומר הנקרא "קון" שהוא חומר טבעי המופרש מעשב הבמבוק ותפקידו הוא לדחות מזיקים וחיידקים. כך שהצמח אינו מאפשר התפתחות חיידקים ומזיקים שלרוב יוצרים ריחות לא נעימים בבד.

שמירה על טמפרטורת גוף - לבד הבמבוק יש מבנה העשוי סיבים ייחודיים (התא חלול) הלוכדים כמות קטנה של אוויר בין הבד לבין גוף האדם וכך יוצרים מחיצה המשמשת כשכבה מבודדת בין הגוף לבד. כך בעצם שימוש במוצרי במבוק טבעי מעניקים נוחות מירבית, תחושה חמימה ונעימה יותר בחורף וצוננת יותר בימי הקיץ החמים.

מגע ברכות מירבית - סימן ההיכר הידוע ביותר של מצעי במבוק הוא המגע המלטף אשר מקורו בחומר הגלם הרך המופק מהקנים. המרקם של הבד, החוזק שלו והמגע הנעים מאוד דומה לבד המשי שכולנו אוהבים ומכירים.

אורגני וידידותי לסביבה - הבמבוק מופק מקני במבוק הגדלים אורגנית, כמעט ללא מגע של יד אדם, חומרי הדברה וכימקלים מזהמים. קני הבמבוק מעובדים תחילה לעיסה (כמו עיסת נייר) ולאחר מכן נטווים לסיבים ארוכים אשר מהם נארג הבד הסופי.

היפו-אלרגני ואנטי-בקטריאלי – כל מוצרי הבמבוק מאופיינים בתכונות היפו-אלרגניות וביכולת טבעית לחלוטין לדחיית חיידקים ומזיקים. לכן, המצעים המופקים מבמבוק מסייעים למניעה של: התפתחות אלרגיות, גירויים בעור ודלקות, מה שהופך אותם לבחירה הטבעית והמומלצת עבור אנשים הסובלים מתסמיני רגישות בעור או תינוקות ופעוטות.

 

לסיכום:

הבמבוק הוא צמח קל לגידול שאינו דורש כמעט משאבים. הוא גדל בצורה טבעית באזורים שונים בעולם, אך הגידולים המרכזיים הינם בעיקר באסיה ודרום אמריקה.

למרות שצמח הבמבוק נראה כמו עץ, הוא שייך דווקא למשפחת העשביים. צמח הבמבוק תורם לכדור הארץ בכך שהוא שומר על איכות האוויר שאנו נושמים, מייצב את האדמה בעזרת שורשיו והוא אחד הפתרונות שיש לאדם כיום להצלת יערות הגשם שכך שהינו מקור מושלם המספק בעל יכולת טבעית לגדול מהר מחדש לאחר שנקצר וזאת ללא צורך בדישון, השקיה או מגע יד אדם.

כל יתרונות הבמבוק מעניקים למצעים של חברת נומה את הערכים של איכות, רכות, אמינות לאורך זמן וכל זאת מבלי לפגוע בסביבה.

 


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.