משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש״ח

אם עוד לא שמעתם על מצעי במבוק הגיע הזמן שתתעוררו

פורסם ע"י nooma bamboo בתאריך

אם עוד  לא שמעתם על מצעי במבוק כדאי שתתייחסו למאמר זה ברצינות, מפני שבזמן שבד הבמבוק משגע את המדינה, אתם אולי נרדמתם בשמירה. כן תתחילו ליהנות מהמצעים הנעימים ביותר שקיימים כיום בשוק וגם שומרים על הסביבה.

 

קצת על מצעי הבמבוק

מוצרי הבמבוק התחילו את דרכם באסיה, באירופה ובדרום אמריקה הלטינית. כיום מצעי במבוק הגיעו גם לישראל ואט אט נוצר פה שוק שלם של מוצרי טקסטיל במיוצרים מהצמח בעל התכונות הייחודיות והקל לייצור של מגוון גדול מאוד של מוצרים, כולל ריהוט ומוצרי נוי לבית.

לצמח הבמבוק יש תכונות המאפיינות אותו במיוחד ושונות מיתר הבדים שאנו מכירים. תכונות ייחודיות אלה הופכות את הבד לבד למושלם לייצור עבור מוצרי טקסטיל רבים.

 

מדוע כדאי לרכוש מצעי במבוק?

בימי החורף הקרים בישראל, אין כיף גדול יותר מהתחפרות נעימה במיטה תחת שמיכה מחממת ומצעים נעימים. בשונה מהקיץ החם בארץ, שבו גם שמיכה דקיקה מספיקה בכדי לכסות את גופנו, בחורף יש חשיבות רבה יותר לבד שממנו עשויים המצעים שלנו ולמידת החימום והנעימות שהם יספקו עבורינו.

אם כך, כיצד נדע אילו מצעים יתאימו לנו לכל עונות השנה בישראל, האם המצעים איכותיים ומהם המצעים הטרנדיים ביותר בשנים האחרונות? ובכן, התשובה כבר ברורה! מצעים מבמבוק הם הבחירה המושלמת לאקלים הישראלי מפאת מגוון תכונותיו הטבעיות של הבד.

הגורם המשמעותי ביותר שמשפיע רבות על איכות המצעים הוא צפיפות הסיבים באריגת הבד וצרותם של סיבי הבד. ככל שסיבי הבד יהיו דקים וצפופים יותר, כך המגע בבד יהיה מעודן ונעים יותר. הטווח המקובל כיום בעולם הבדים הוא בין 500-220 חוטים לכל אינץ׳ רבוע. ככל שהמספר גבוה יותר, כך המצעים איכותיים יותר ונעימים יותר. לדוגמא: כותנה היא חומר גלם מעולה למצעים, מפני שהיא רכה ומאווררת, אך כאשר מדובר בכותנה מעורבבת, כלומר בהוספת סיבי פוליאסטר לבד תעיד לרוב על איכות ירודה של הבד וזאת למרות שהפוליאסטר משפר את עמידותו של הבד, אך הופך אותו גם ללא נושם ופחות נעים למגע. מה שמגביר מאוד הזעת לילה במיוחד בקיץ הישראלי.

 

כשחדשנות פוגשת דאגה לסביבה

חידוש מעניין מגיע ממותג ישראלי שנקרא "nooma" אשר משיק מצעים מבמבוק איכותיים וידידותיים לסביבה. נומה מתמקדת בטרנד האקולוגי המבוסס על בדים המיוצרים מצמח הבמבוק. שהוא כולו מיוצר בתהליך טבעי ואינו מזיק לסביבה. הבמבוק הוא בד רך, אוורירי, היפואלרגני, אנטי־בקטריאלי ומרענן, אשר בזכות תכונותיו הייחודיות שימש עד היום בעיקר לטקסטיל לתינוקות ולבעלי עור רגיש או אלרגי. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה ותהליכי הייצור, ניתן לעבד את בד הבמבוק בצורות נוספות ולייצר מוצרי טקסטיל איכותיים ושווים לכל כיס שישרתו לאורך זמן את כל בני הבית.

מבנה הסיבים של הבמבוק הינם חלולים כצינור, לכן הם משמשים באופן טבעי כשכבה מבודדת בין גוף האדם לבין הסדין עצמו. מצעי הבמבוק שומרים על טמפרטורת הגוף לאורך כל השנה, כך שהם מצננים בקיץ ומחממים בחורף.

ברמה של שמירה על הסביבה, הבמבוק צומח כמעט ללא מגע יד אדם, חומרי הדברה או כימיקלים תעשייתיים. מעבר לשימוש קבוע בבמבוק עשוי להציל את יערות הגשם שהולכים ונכחדים מהעולם ולספק אלטרנטיבה ראויה לכל תהליך ייצור מזהם.

 

כל יתרונות הבמבוק מעניקים למצעים של חברת נומה את הערכים של איכות, רכות, אמינות לאורך זמן וכל זאת מבלי לפגוע בסביבה.

 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.